Asiakastarinat

​Luomme pohjaa liiketoiminnan kehittymiselle ja kasvulle olipa alasi tukku-, erikoistavara-, päivittäistavarakaupan tai teollisuuden ala.

  • Expert ASA Oy | Mika Aro, toimitusjohtaja

    Erityistä kiitosta saa palvelun helppokäyttöisyys sekä Heraleksen väen palvelualttius

    Olemme käyttäneet Herales Tietopankkia noin kymmenen vuoden ajan. Se on muodostunut keskeiseksi päivittäisen johtamisen ja seurannan apuvälineeksi niin johdolle kuin myymälöille.

    Tutustu Herales Ketjunohjaukseen

    Tietopankki on vapauttanut meidät käytännössä täysin sisäisten raporttien laatimisesta, mikä ei taida olla kovin tyypillistä keskikokoisissa yrityksissä. Ja se on auttanut meitä osaltaan kasvattamaan tänä aikana liikevaihtomme ja myymälämäärämme 7-kertaiseksi nykyiseen lähes 200 miljoonan euron ja 38 myymälän tasoon.

    Erityistä kiitosta saa palvelun helppokäyttöisyys sekä Heraleksen väen palvelualttius, mikä on heijastunut vuosien aikana saatujen ideoiden nopeana toteutuksena ideasta käytäntöön. Herales on myös lanseerannut jatkuvasti uusia palveluita, joita osin olemme siirtyneet käyttämään, kuten keskitetty tuoteylläpito.

  • Jarmo Lääkäri | Tampere

    Herales-tiimistä voi aistia ammattitaidon, ammattiylpeyden sekä vahvan palveluasenteen

    Olen tehnyt yhteistyötä Heraleksen kanssa yli 10 vuotta. Yhteistyö on ollut aina esimerkillisen sujuvaa – räätälöintitarpeitamme on toteutettu aina nopeasti ja toimivasti.

    Tutustu Herales Ketjunohjaukseen

    Heraleksen palvelun tunnusomaisia piirteitä ovat mielestäni nopeus, notkeus, luotettavuus ja toimivuus.

    Herales-tiimistä voi aistia ammattitaidon, ammattiylpeyden sekä vahvan palveluasenteen – onpa sitten kyseessä pieni talo tai iso ketju. Minulla on yhteistyökokemusta molemmista.

    Olen kehunut varauksettomasti Heralesta muillekin.

  • Tekniset , TV – Kone Mäntynen Oy, Rauma | Jyrki ja Marja Mäntynen, yrittäjät

    Herales-tuki ei ole jättänyt pulaan kertaakaan lähes yhdeksän vuoden yhteistyömme aikana

    Herales-tuki ei ole jättänyt pulaan kertaakaan lähes yhdeksän vuoden yhteistyömme aikana. Tukipalvelu on nopeaa ja asiantuntevaa niin puhelimitse kuin sähköpostitse. Usein vastaukset tulevat kuin "apteekin hyllyltä".

    Tutustu Herales Tukipalveluihin

    Mikäli valmista neuvoa ei ole heti antaa, tuen väki on valmis testaamaan ja kokeilemaan vaihtoehtoja parhaimman ohjeistuksen aikaansaamiseksi – tämäkin tapahtuu varsin ripeästi.

    Useampaan kertaan on tullut kysyttyä samoja asioita ja "typeriäkin" kysymyksiä – tuelta saa niihinkin aina tapauskohtaiset ja selkeät vastaukset kenenkään kummastelematta.
    Ja mikä parasta – palvelu on aina henkilökohtaista asiakaspalvelua!

  • Suomen Kassajärjestelmät Oy | Aarno Hartikainen, toimitusjohtaja

    Vain hyvää sanottavaa yhteistyöstä Heraleksen kanssa

    Tutustu Herales Ketjunohjaukseen

    Kiitän

    › Sovelluskehitys (KEKO ketjunohjaus)
    › Palvelutehtävä (ketjunohjaus ja vähittäiskaupan järjestelmät)
    › Tunnollisuus työtehtävien hoidossa
    › Hintataso, mielestäni asiallinen
    › Henkilömäärä riittää hyvin, että palvelutehtävät voidaan hoitaa ympäri vuoden tasapainoisesti
    › Henkilökunnan halu ja kyky vastaanottaa uutta asiaa
    › Ymmärrys kohderyhmän tarpeista, vähittäis- ja tukkukauppa.

  • Veikon Kone Oy | Kimmo Kuikka, verkkokauppapäällikkö

    Myymälöiden säästöt ovat moninkertaiset järjestelmän kustannuksiin verrattuna

    Heraleksen järjestelmän avulla myymälät säästävät paljon työaikaa, kun tiedot saadaan päivittymään automaattisesti toimittajan järjestelmästä kaupan järjestelmään.

    Tutustu Herales Ketjunohjaukseen

    Myymälöiden säästöt ovat moninkertaiset järjestelmän kustannuksiin verrattuna.

    Myyjät voivat käyttää myyntityöhön sen ajan, joka ennen käytettiin järjestelmän ylläpitämiseen. Tiedot ovat ajan tasalla, myymälässä esilläolevien tuotteiden automaattitankkaus toimii ja myymälän myynti kasvaa, kun vältetään "EI OO" -myyntiä.
     
    Herales Oy:n toimittama ketjuraportointi toimii hyvin ja antaa nopeasti tiedon myymälän toiminnasta ketjun, myymälän ja myyjien johtamista varten. Muutoksia ohjelmaan saadaan tehtyä nopeasti, koska toiveet voidaan kertoa suoraan ohjelman tekijöille eikä välissä ole turhaa byrokratiaa. Tämän takia ohjelmistokehitys on myös kustannustehokasta.

  • Batpower Oy | Ilkka Loikas, aluemyyntipäällikkö, Etelä-Suomi

    Moni voisi ottaa oppia teistä!

    Tutustu Herales -ratkaisuihin toimittajille

    Muutos on ainoa pysyvä olotila.

    › Joustavuus, muutosten hyväksyminen ja niiden maaliin saattaminen sovitussa aikataulussa. Moni voisi ottaa oppia teistä!

  • Tekniset, Tornio | Erkki Tallgren, yrittäjä

    Tuen saatavuus pienemmissäkin asioissa on tärkeää.

    Yleensä yrittäjä tietää kaiken "omista" laitteistaan ja ohjelmistaan. Välillä kuitenkin tulee eteen poikkeustilanteita, joihin ei löydy omaa ratkaisua.

    Tutustu Herales Tukipalveluihin

    Tällaisia tilanteita on tullut vastaan useita ja valitettavan usein myös sama tilanne toistuu. Ja kun oma muisti pätkii, niin apuhan on yhtä lähellä kuin lähin puhelin. Esimerkiksi olen vuosittain pyytänyt apua laskujen käsin kuittaukseen, kun maksuja on tehty muilla välineillä kuin Profixilla. Kun en muista kuinka toimia, niin Herales -tuki on vääntänyt rautalangasta minulle toimintaohjeet ja aina on onnistunut. Tukea varmasti hymyilyttää kun soitan joka vuosi samasta asiasta, mutta palvelutasoon se ei ole vaikuttanut.

  • Ravintolamestarit Oy | Erkka Isotalo

    Herales säästää tonnin edestä vuoromestarin työaikaa

    Otimme ravintolaamme käyttöön Herales Hubin tärkeimpien juomatoimittajien osalta. Aikaisemmin tekemättömien töiden pinoon hautautuneet saapumiskirjaukset alkoivat kirjautua järjestelmään automaattisesti.

    Tutustu Herales Hub:iin

    Nyt voimme luottaa, että järjestelmässä on aina ajantasainen tieto varastotilanteesta sekä oikeat hinnat. Myös inventointiin tarvittava aika lyheni dramaattisesti. ennen virheellisen saldon syytä lähdettiin etsimään kuormakirjojen syöttövirheistä. Nyt virheitä ei juurikaan ole, eikä paperisiin kuormakirjoihin tarvitse kajota lainkaan.

  • Veikon Kone Oy | Kimmo Kuikka, verkkokauppapäällikkö

    Verkkokaupan tuoteylläpidon säästöt ovat kymmeniä tuhansia vuodessa

    Heraleksen tuotehallinta automatisoi verkkokauppamme tuoteylläpidon. Automatisointi säästää kymmeniä tuhansia vuodessa, kun tiedot saadaan päivittymään automaattisesti toimittajan järjestelmästä verkkokaupan järjestelmään.

    Tutustu Herales Ketjunohjaukseen

    Verkkokaupan 20.000 tuotteen tuoteylläpito onnistuu Herales Tuote Plussan avulla lähes automaattisesti. Säästö tuoteylläpidossa ovat kymmeniä tuhansia euroja vuodessa.

    Samoin Heralesin tilausten välitysjärjestelmän avulla toimittajilta saatavat sähköiset tilaukset vähentävät tallennustyöaikaa verkkokaupassa ja jokaisessa 50 myymälässä vähintään tunnin päivässä. Varovastikin arvioiden työaikaa säästyy ketjussa yli 13.000 tuntia vuodessa.

  • Suomen Megamyyntiareenat Oy | Satu Karonen, myymäläesimies

    Heraleksen palvelu on asiakaslähtöistä ja reagointi nopeaa

    Herales Ketjunohjausjärjestelmän avulla saamme selkeät, helposti luettavat raportit, joiden avulla myös tavarantoimittajamme pystyvät seuraamaan myyntejään ja tekemään tarvittavia täydennyksiä.

    Tutustu Herales Ketjunohjaukseen

    Heraleksen palvelu on asiakaslähtöistä ja reagointi nopeaa. Haastavatkin ongelmat ja tilanteet on saatu selvitettyä kohtuullisessa ajassa.

    Meidän kassajärjestelmämme poikkeaa tavanomaisen kaupan järjestelmästä, joten raportoinnin laatiminen on vaatinut monen tahon toimivaa yhteistyötä. Järjestelmää on myös räätälöity matkan varrella vastaamaan muuttuvia tarpeitamme.

  • Tukku-Immonen Oy | Vesa Rautio, projektipäällikkö

    Herales Oy:n nopea reagointi esiin tulleisiin ongelma- ja virhetilanteisiin sekä selkeät korjaus- ja toimenpide ehdotukset mahdollistivat projektin sujuvan läpiviennin sovitussa aikataulussa

    Yhteistyö Herales Oy:n kanssa on sujunut jouhevasti ensimmäisestä messutapaamisesta lähtien. Heraleksen järjestelmällinen yhteydenpito ja sujuva tiedonkulku projektin alusta alkaen loi luotettavan ja avoimen ilmapiirin sekä teki mahdolliseksi toimia hallitusti kaikissa tilanteissa.

    Tutustu Herales Hub:iin

    Herales Oy:n nopea reagointi esiin tulleisiin ongelma- ja virhetilanteisiin sekä selkeät korjaus- ja toimenpide-ehdotukset mahdollistivat projektin sujuvan läpiviennin sovitussa aikataulussa.  Nopea reagointi ylläpito- ja tukipyyntöihin on jatkunut myös projektin valmistumisen jälkeen.

    Herales Oy osoitti kiitettävää kykyä joustavaan toimintaan kun jouduimme aikaistamaan aikataulua sekä tarvitsimme lisäksi uuden toiminnon jota ei ollut tiedossa projektin alkuperäistä aikataulua laadittaessa. Lisätyöstä huolimatta Herales toteutti projektin täsmällisesti aikataulussa.

    Herales ToimittajaHub on toiminut moitteettomasti sekä helpottanut ja nopeuttanut päivittäistä toimintaa. Se on myös mahdollistanut tavaran toimitukset vaativalle asiakasryhmälle toivotussa toimitusaikataulussa.

  • "Erityistä kiitosta saa palvelun helppokäyttöisyys sekä Heraleksen väen palvelualttius"

    Mika Aro, toimitusjohtaja
    Expert ASA Oy

    Lue lisää

  • "Moni voisi ottaa oppia teistä!"

    Ilkka Loikas, aluemyyntipäällikkö, Etelä-Suomi
    Batpower Oy

    Lue lisää

  • "Tuen saatavuus pienemmissäkin asioissa on tärkeää."

    Erkki Tallgren, yrittäjä
    Tekniset, Tornio

    Lue lisää

Ota yhteyttä

  • * -merkatut kentät ovat pakollisia


Herales kartalla

Hyrräkatu 3,
70500 Kuopio

tuki(at)herales.fi
+358 40 713 8976