Automatisoi tavarantoimituksiin ja -tilauksiin liittyviä rutiineja
Myymäläjärjestelmän parissa käytetään runsaasti aikaa turhaan. Käsityöhön tuotetietoja ja kuormakirjoja syöttäen kuluu joka päivä merkittävä määrä arvokasta työaikaa. Ikävät työt tuppaavat kasaantumaan ja siirtymään ja kiireessä tulee virheitä. Niinpä myymäläjärjestelmästä saattaakin olla jo enemmän vaivaa, kuin luvattua hyötyä myymälän liiketoiminnalle.
HeralesHub-sanomanvälityspalvelu automatisoi kuormakirjojen ja tilaussanomien siirron ja tuotetiedot päivittyvät sähköisesti myymäläjärjestelmään. Sinun tehtäväksesi jää kuitata ruudulta tavarantoimitukset hyväksytyiksi ja viimeistellä tai hyväksyä tuotetietojen muutokset. Aikaa vapautuu tärkeimpään: asiakaspalveluun ja myyntiin ja myymäläjärjestelmän tärkeät tiedot ovat aina oikein ja ajan tasalla.
Tutustu HeralesHubiinHeralesHub siirtää tiedot automaattisesti ja luotettavasti
HeralesHub on sähköinen sanomanvälityspalvelu, joka yhdistää myymälät tavarantoimittajiin. Käytämme muun muassa EDI-sanomia sanomavälityksestä. Palvelusta löytyvät jo valmiiksi tärkeimmät myymäläjärjestelmät ja yli 50 tavarantoimittajaa. Uusia järjestelmiä ja toimittajia kytketään jatkuvasti HeralesHubiin asiakkaiden tarpeiden myötä. Kun liityt kerran HeralesHubiin, on koko verkosto myymäläsi ulottuvilla. Katso, mitä käyttämistäsi järjestelmistä ja tavarantoimittajista jo löytyy HeralesHub-sanomanvälityspalvelusta.
Hyödynnä ajantasaisen varastosaldon tuomat hyödyt
HeralesHub-sanomanvälityspalvelusta tuloutettujen tuotteiden ostohinnat ja kappalemäärät pysyvät automaattisesti ajan tasalla. Näin varaston seuranta on luotettavaa ja olet koko ajan selvillä varastosi tilanteesta. Kun varastotieto on kunnossa, on varastonkiertoa helppo tehostaa ja sinulla on halutessasi mahdollisuus automatisoida tuotetilauksia. Varaston kierron ollessa tehokkaampaa myymälän kannattavuus paranee. Hävikki vähenee, liikevaihto kasvaa ja kate paranee. Myös inventaarion tekeminen nopeutuu, kun varastosaldoihin voi luottaa.
Tuotteet perustuvat kassajärjestelmään automaattisesti toimittajan lähettämästä toimitustiedosta. Erityisen suuri hyöty tästä on uutta myymälää perustettaessa.
Varaa kartoitusHyödyt käyttäjälle
HeralesHub-sanomanvälityspalvelu siirtää saapuneet toimitukset tuotetietoineen suoraan kassajärjestelmään. Aikaa vapautuu liiketoiminnan kannalta tärkeisiin tehtäviin. Asiakkaittemme kokemus on, että HeralesHub vähentää rutiinikirjaustyön määrää 80 prosenttia. Automaation ansiosta ei myöskään synny inhimillisiä kirjausvirheitä.
Tuotteiden ostohinnat päivittyvät palvelun kautta ajantasaisesti suoraan kassajärjestelmään. Ostohintojen muutokset ovat nähtävissä suoraan kassajärjestelmässä ja halutessasi voit reagoida myyntihintoihin välittömästi. Näin katetuotto ei pääse tietämättäsi heikkenemään.
Varaston kierron seuranta on mahdollista vain, jos varastotiedot ovat kunnossa. Varastosaldojen hallinta on avain hävikin vähentämiseen, liikevaihdon kasvattamiseen ja parempaan katteeseen. Myös inventaarion tekeminen nopeutuu, kun varastosaldoihin voi luottaa.