Herales 30 vuotta

Olemme kaupan alan ketjunohjauksen ja sanomanvälityksen asiantuntija ja edelläkävijä. 30 vuoden Ikä näkyy vankkana osaamisena ja ymmärryksenä myös uusista ratkaisuista. Matkan varrella olemme solmineet runsaasti kumppanuuksia asiakkaisiin ja järjestelmätoimittajiin, suuri osa niistä erityisen luottamuksellisia ja läheisiä. ToimittajaHub -integraatioratkaisumme yhdistää kunnioitettavan määrän tavarantoimittajia ja myymälöitä tai ravintoloita. Tukipalvelumme tekee työtään asiakkaiden avuksi kuuluisana osaamisestaan ja palveluhalustaan.

Näillä eväillä on hyvä jatkaa yhä kasvavalla vauhdilla kohti uusia virstanpylväitä. Lämmin kiitos kaikille asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja Heraleksen henkilökunnalle!

Eero Kaukola

• "Moni voisi ottaa oppia teistä!"

Ilkka Loikas, aluemyyntipäällikkö, Etelä-Suomi
    Batpower Oy

• "Kanssanne on ilo tehdä yhteistyötä ja toimintamme on noussut ns "nextille levelille""

Maarit Karjalainen, Ravintolatoimenjohtaja