Sähköistä tiedonvälitys asiakkaittesi ja yrityksesi välillä
Tavarantoimittajille sujuva kommunikaatio ja reagointikyky asiakkaan tarpeisiin ovat menestyksen avaimia. Sähköinen tuotetietojen välitys parantaa tuotenäkyvyyttä ja myyntiä. Sähköiset tilaus- ja toimitussanomat taas tehostavat toimitusten käsittelyä ja parantavat asiakaspalvelua.
HeralesHub-sanomanvälityspalvelu on sähköisen sanomanvälityksen yhteisö tavarantoimittajille ja heidän asiakkailleen. Tilaus- ja toimitussanomat välittyvät sähköisesti järjestelmien välillä. Kirjaustyön määrä vähenee huomattavasti kaikilla osapuolilla. Ajansäästön lisäksi etuna on tiedonvälityksen luotettavuus, kun inhimilliset kirjausvirheet vähenevät.
Tutustu HeralesHubiinYhden liittymän hinnalla saat yhteyden useisiin asiakkaisiisi
HeralesHub-sanomanvälityspalvelussa sinut voidaan yhdistää haluamaasi määrään myymälöitä, verkkokauppoja ja ravintoloita hetkessä ilman ohjelmointityötä. Suuri osa keskeisistä myymäläjärjestelmistä on jo kytketty HeralesHub-sanomanvälityspalveluun ja teemme jatkuvasti uusia liittymiä myymälä- ja toimittajajärjestelmiin asiakkaittemme tarpeiden mukaan.
HeralesHub-sanomanvälityspalvelu toimii aikaisemmin rakennettujen rajapintojen rinnalla yhtä hyvin, kuin itsenäisenä ainoana integraatioratkaisuna. Käytämme sanomavälityksessä muun muassa EDI-sanomia. Vaikka jo käyttäisit liittymissä EDI-operaattoria, täydentää HeralesHub-sanomanvälityspalvelun sähköiset yhteydet helposti uudelle tasolle mahdollistaen sanomanvälityksen myös pienemmille asiakkaillesi. Katso mitä järjestelmiä HeralesHub-sanomanvälityspalvelusta jo löytyy.
Hyödyt
HeralesHub-sanomanvälityspalvelu tuo tilaussanomat automaattisesti järjestelmääsi vähentäen kirjaustyötä ja virheitä. Sekä yrityksesi että asiakkaasi päässä säästytään turhalta tietojen syöttämistyöltä, mikä samalla poistaa inhimillisten virheiden mahdollisuutta.
HeralesHub-sanomanvälityspalvelun avulla voit tarjota asiakkaillesi parempaa palvelua: kun sähköinen toimitussanomien välitys säästää myymälän, ravintolan sekä verkkokaupan työaikaa, se lisää kiinnostavuuttasi yhteistyökumppanina.