Mobiilitilaus, inventointi, etikettien skannaus ja tuotehallinta samassa paketissa! HeralesMobiili-tuoteperhe helpottaa arjen rutiineissa ja antaa tärkeää apua kaupantekoon. Samalla avautuu portti sähköisiin yhteyksiin tavarantoimittajien ja myymälän välille.

Kauppiaan ja ravintoloitsijan modernit HeralesMobiili-sovellukset on suunniteltu kaikenkokoisille yrityksille. HeralesMobiili-sovellukset voidaan asentaa Android- tai iOS -matkapuhelimiin tai erillisiin keruupäätteisiin. Puhelimen kanssa voidaan käyttää myös Bluetooth-kytkettävää laserlukijaa.

HeralesMobiili Tilaus tekee tilaamisesta helppoa. Skannaat tilattavien tuotteiden viivakoodit ja tilaus lähtee sähköisesti halutulle tavarantoimittajalle. Sovellus toimii joko irrallaan kassajärjestelmästä hyödyntäen tavarantoimittajien tuotetietoja, tai perinteisempään tapaan kassajärjestelmääsi liitettynä.

HeralesMobiili Inventointi muuttaa puhelimen skannaavaksi inventointilaitteeksi. Inventaarion tekeminen on nopeaa ja joustavaa – myös yksittäiset saldojen korjaukset sujuvat helposti. Tiedot välittyvät kassajärjestelmääsi inventoinnin päätteeksi.

HeralesMobiili Etiketti skannaa kätevästi tuotteet, joille haluat tilata uudet hintalaput. Tilaus voidaan välittää joko kassajärjestelmääsi, tai ulkopuoliseen tulostuspalveluun.

HeralesMobiili Tuote helpottaa myyntityötä tuomalla tuotteiden ominaisuus-, hinta- ja saldotiedot suoraan myyjän puhelimeen. Tuotetietojen haku tapahtuu helposti skannaamalla viivakoodi tai käyttämällä älykästä tuotehakua.

Tutustu HeralesMobiili -tuoteperheeseen
Scandic Hotels Oy
HeralesHub-palvelu tuo läpinäkyvyyttä varastonhallintaan!
Scandic Hotels Oy arvostaa Herales Oy:n proaktiivista palveluhalua.
K-Kauppa Lohiniva
HeralesHub -palvelulla kuormien ja hintojen tarkistaminen nopeutuu!
HeralesHubia käyttäessä K-Kauppa Lohinivan tuotehinnat ovat asiakkaiden käytössä heti kaupan avauduttua.
Kotilaakso Oy
HeralesHub-palvelulla uusien asiakkaiden lisääminen on vaivatonta!
Kotilaakso Oy arvostaa asiakkaiden nopeaa ja vaivatonta lisäämistä HeralesHub-palveluun.