HeralesHub – Sujuvampaa inventointia, fiksummalla tiedonkululla
Inventaario on välttämätön liiketoiminnan kustannustehokkuutta lisäävä toimenpide. Kun varasto vastaa todellisuutta, voidaan ostopäätökset perustaa luotettavaan raportointiin. Tämä tarkoittaa vähemmän ylivarastointia, vähemmän puutteita ja ennen kaikkea kysyntää vastaavaa varastoa.
Hyvin hoidetut inventoinnit näkyvät tuloksessa. Turhat varastotäydennykset jäävät tekemättä, hävikki paljastuu ajoissa ja varaston todellinen arvo on tiedossa – myös tilinpäätöksessä. Ajantasainen tieto ei ole vain verottajaa varten, vaan koko yrityksen etu. Se luo läpinäkyvyyttä, ohjaa päätöksiä ja pitää talouden kartalla. Inventointi on pieni teko, jolla on suuri vaikutus.
HeralesHub- sanomanvälityspalvelulla automatisoit tiedonsiirron
HeralesHubin ansiosta varastoon kirjaukset ovat automaattisia, jolloin varastosaldot ja -arvot pysyvät automaattisesti ja luotettavasti ajan tasalla. Tämä nopeuttaa inventointeja, kun kuormien syöttövirheet jää pois ja inventointieroissa voidaan keskittyä myynnin ja hävikin virheiden etsintään.
Ajantasainen tuotetieto on avain tarkkaan inventointiin
HeralesHub-palvelun kautta välitetyt sanomat varmistavat, että varasto (tuotetiedot, saldot, arvot) pysyy ajan tasalla – oli kyseessä ravintola, vähittäiskauppa tai tukkuliike.
Lue lisää Herales-sanomanvälityspalvelusta…
Kun varasto pysyy automaattisesti ajan tasalla, voidaan ottaa käyttöön automaattitilaamisen työkalut, jotka ennustavat tulevalle tilausjaksolle tarvittavat tuotteet määrineen.
Lue lisää Herales Tilaushallinnasta…
HeralesMobiili -sovelluksen avulla inventaario nopeutuu merkittävästi, kun inventoitavien tuotteiden viivakoodien skannaus ja kappalemäärien syöttö onnistuu vaivattomasti.
Tutustu HeralesHubiinHeralesHub-palvelu vähentää virheitä, säästää aikaa ja tukee fiksumpaa varaston optimointia. Inventoinnissa säästetty aika vapauttaa resursseja tuottavaan asiakaspalveluun. Käy lukemassa myös tyytyväisten asiakkaidemme kommentteja kokemuksia– sivulta.