Sisältöön sitemap

Autamme varmistamaan, että kaikki toimii kuten pitää

Tukipalvelu täydentää palvelumme toimialan palvelukokonaisuudeksi. Näemme Herales Tukipalvelun yhdistelmänä mukautuvia sovelluksia, toimialan liittymä- ja ylläpitoratkaisuja, käytön tukea sekä aineistojen luotettavuuden valvontaa. Lisäksi Herales Tukipalvelut käsittää myymäläjärjestelmän asennuksen ja koulutuksen, järjestelmän pääkäyttäjätehtävät, kodinkonealan tuoterekisterin ylläpitopalvelut ja standardointipalvelut.

Ota yhteyttä
Asiakapalveluhenkistä kumppanuutta

Herales Tukipalvelut käytännössä

Ratkomme myymäläjärjestelmän ympärillä syntyviä kysymyksiä myymälöiden kumppanina. Asiantuntemus, nopeat vastaukset ja järjestelmän käyttöön kokonaisuudessaan kohdistuva käyttötuki ovat keskeisiä asioita tukipalveluille. Herales Tukipalvelu perustuu vapaaseen puhelintukeen toimistoaikana kiinteällä kuukausihinnalla.

Herales Tukipalvelu edellyttää käytännössä yhteistyösopimusta tuettavan myymäläjärjestelmän toimittajan kanssa tuki-, asennus- ja koulutuspalveluista. Myymäläjärjestelmistä tällä syvimmän yhteistyön tasolla ovat Confirman Jeemly ja Flowvy sekä Solteq Oyj:n Profix.

Ota yhteyttä

Jätä viesti tai varaa aika tapaamiselle