Yonoton ja Herales ovat aloittaneet strategisen yhteistyön, joka tuo merkittäviä etuja ravintola-alan toimijoille. Yhteistyön ansiosta Yonottoman kassa- ja muut monikanavaisen myynnin järjestelmät integroituvat Heralesin tarjoamaan HeralesHub -sanomanvälityspalveluun, jolloin ravintoloiden tilaukset, kuormakirjat ja toimitukset välittyvät automaattisesti toimittajilta suoraan kassoihin. Kun kassajärjestelmän varastointi pysyy aina ajan tasalla, raportointiin voidaan luottaa ja inventaariot ovat helpompia.
Tämä uudistus virtaviivaistaa ravintoloiden arkea poistamalla manuaalisen tiedonsyötön tarpeen. Ravintolayrittäjät saavat täydellisen näkyvyyden tilausten ja toimitusten hallintaan, mikä vähentää virheitä, nopeuttaa prosesseja ja vapauttaa aikaa ydintoimintaan.
”Heralesin ja Yonottoman yhteistyö on tärkeä askel kohti ravintola-alan tehokkuuden parantamista. Automatisoimalla tilaus- ja toimitustietojen siirron voimme tarjota asiakkaillemme entistä älykkäämpiä ratkaisuja arjen haasteisiin.” kertoo Yonottoman Operatiivinen johtaja Pasi Lindqvist.
Heralesin toimitusjohtaja Kari Riipinen täydentää: ”Yhteistyö Yonotonin kanssa tuo lisäarvoa HeralesHub -ekosysteemiin ja osoittaa, miten innovatiivisten teknologioiden yhdistäminen tekee ravintola-alan logistiikasta saumatonta ja läpinäkyvää.”
Tämä ratkaisu on saatavilla Yonottoman asiakkaille välittömästi ja on jo käytössä lukuisilla asiakkailla. Lisätietoa yhteistyön tuomista hyödyistä voi lukea verkkosivuiltamme tai ottamalla yhteyttä myyntitiimiimme.
Tutustu HeralesHubiin