Palvele asiakkaitasi - älä järjestelmiä!

Rakenna ravintolasi liiketoiminta tehokkaaksi

Kiireistä kuormien purkua, illalla toimitusten syöttöä kassajärjestelmään? Ei enää. Herales ToimittajaHub -palvelu siirtää tavaroiden tuote- ja toimitustiedot tukuilta ravintolasi kassajärjestelmään – automaattisesti. Sinun tehtäväksesi jää kuitata ruudulta toimitukset hyväksytyiksi.

ToimittajaHub - vapauttaa aikaa ja tuo säästöjä

Rutiinikirjaustyön määrä vähenee 80 %. Kirjausvirheet jäävät pois. Hävikin seuranta helpottuu. Inventaarioerot vähenevät. Hinnanmuutosten seuranta selkeytyy. Varastosaldot ja -arvo pysyvät ajantasalla. Uudet tuotteet perustuvat automaattisesti toimittajan lähettämistä tiedoista.

Helppo startti – aktivointia vaille valmis käyttöön

Valmiit liitännät Jeemly -kassajärjestelmään sekä yleisimpiin ravintola-alan tavarantoimittajiin. Tutustu kytkettäviin tukkuihin.

Sopivan edullinen – kaikenkokoisille ravintoloille

Maksat ToimittajaHubin aktivoinnista liittymismaksun ja sen jälkeen vain käyttöasteen mukaan. Palvelu maksaa itsensä takaisin 1-2 kuukaudessa pienemmässäkin ravintolassa!

Ota yhteyttä, niin saat maksuttoman kartoituksen. Katsotaan yhdessä, miten ToimittajaHub tehostaisi juuri sinun ravintolasi liiketoimintaa.

Kari Riipinen
kari.riipinen(at)herales.fi

Petra Granqvist

Pet Ravintola Oy

Herales tietää mitä on asiakaslähtöisyys!

Heraleksen kanssa yhteistyö on ollut helppoa. Uuteen järjestelmään siirryttäessä saimme hyvän perehdytyksen käyttöominaisuuksista. Heralekselta on nopeasti reagoitu, mikäli ongelmia on ilmennyt. Yrityksessämme on vahva tunne siitä, että Herales aidosti ymmärtää ja haluaa kehittää järjestelmää asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Tavarantoimitukset on saatu joustavasti tuloutettua ToimittajaHubista - kassajärjestelmäämme. Yrityksemme kannalta eri tavarantoimittajat on saatu helposti ja kattavasti ToimittajaHubin piiriin. ToimittajaHub säästää huomattavasti työaikaa, kun päivittäinen ja kuukausittainen käsinkirjaaminen on jäänyt pois toimivan järjestelmän myötä. Pienyritykselle tämä on erittäin kustannustehokas ratkaisu.

• "Heraleksen palvelu on asiakaslähtöistä ja reagointi nopeaa"

Satu Karonen, myymäläesimies
    Suomen Megamyyntiareenat Oy

• "Herales tietää mitä on asiakaslähtöisyys"