Avoin työpaikka: Ohjelmistotuotannon liiketoimintayksikön vetäjä

Herales Oy on edelläkävijä ketjunohjauksessa ja kaupan alan järjestelmäintegraatioissa. Tuotamme ohjelmistoja ja IT-palveluita kaupan ketjuille, myymälöille, ravintoloille ja tavarantoimittajille. Nyt etsimme kasvavaan joukkoomme ohjelmistotuotannon liiketoimintayksikön vetäjää.

Herales Oy:llä pääset kehittämään kasvavan yrityksen liiketoimintaa ja avaintekijäksi ohjelmistotuotannon työkalujen sukupolvenvaihdokseen sekä uudistamaan sovellussalkkuamme ja näin tuottamaan asiakkaillemme entistä enemmän aitoa lisäarvoa. Liiketoimintayksikön vetäjänä olet myös osa Herales Oy:n johtoryhmää ja raportoit suoraan toimitusjohtajalle. Työpaikkasi sijaitsee Kuopiossa.

Vastaat ohjelmistoliiketoimintamme kehittämisestä, vedät määrittelyprojekteja ja osallistut tietokanta- ja sovellussuunnittelutyöhön. Lisäksi kontaktit tärkeimpiin asiakkaisiin kuuluvat työhösi. Pääset myös osallistumaan tulevaisuuden ohjelmistotuotteiden visiointiin. Ohjelmistoliiketoimintamme elää murrosvaihetta ja olemme siirtymässä yhä enemmän kohti selainpohjaisia, uusimpaan teknologiaan perustuvia ratkaisuja. Tässä työssä tulet olemaan avainasemassa.

Toivomme sinulta:

• Kaupan alan tuntemusta ja sovellusosaamista
  • Relaatiotietokantojen ja systeemityön osaamista
  • Kykyä osallistua ohjelmistotuotannon kehittämiseen pääarkkitehtinamme
  • Yhteistyökykyä sekä asiakkaiden että työyhteisön suuntaan

Eduksi katsomme:

• Akateemista koulutusta / ylempää AMK-tutkintoa soveltuvalta alalta
  • Kokemusta esimiestyöstä
  • Kokemusta ohjelmoinnista

Hakuaika päättyy 31.3.2019!

Tiimi, jonka yhdessä tekemisen henki tunnetaan

Herales Oy:n henkilöstö on kuin pieni perhe. Lämmin ja välitön tiimimme kannustaa ja tukee jokaista työntekijää. Meillä jokainen tekee töitä yhteisen tavoitteen eteen. Yksilön menestyminen tarkoittaa myös yrityksen menestymistä. Herales Oy tarjoaa turvallisen ja vakaan työpaikan Savon sydämessä.

Monipuolinen ja haasteellinen työnkuva

Herales Oy:n liiketoiminnan ja työtapojen kehittämisen lisäksi pääset toimimaan asiakasrajapinnassa. Työssäsi pääset ideoimaan asiakasketjujemme IT-ratkaisuja ja osallistumaan tietokanta- ja sovellussuunnitteluun. Liiketoimintayksikön vetäjänä pääset johtamaan ammattitaitoista ja kunnianhimoista tiimiä ja osallistut yrityksen johtoryhmän työskentelyyn.

Näe oman työsi jälki

Herales Oy tarjoaa mielenkiintoisia haasteita sekä mahdollisuuksia toteuttaa itseään raameissa, jossa näet oman työsi jäljen. Tarjoamme myös koulutus- ja kehittymismahdollisuuksia sekä mahdollistamme ammattilaisena kehittymisen.

Kari Riipinen, myyntipäällikkö

Kari Riipinen

Myyntipäällikkö

Heraleksella hienoa on ennen kaikkea se, että meillä näet työsi jäljen ja omalla työlläsi on aidosti merkitystä. Heraleksella pääsee vaikuttamaan aidosti yrityksen suuntaan ja tulevaisuuteen osana ammattitaitoista tiimiä. Toisaalta tehtäväkenttä on laaja, eikä täällä lokeroiduta vain yhteen tiettyyn toimintoon. Ja onhan se hienoa tehdä päivittäin töitä merkittävien suomalaisten kauppaketjujen kanssa ja olla vaikuttamassa siihen, mihin suuntaan kaupan alan digitaalista kehitystä viedään. Ja kaikki tämä vielä turvallisessa ja vakaassa työympäristössä keskellä kauneinta Savoa.

Herales yrityksenä

Me Heraleksella olemme sielultamme informaatioteknologistiikan taitureita ja liiketoiminnan tehostajia. Raivaamme tiedolle polkua järjestelmien viidakossa, jotta koko ostotapahtumaketju tavarantoimittajalta tyytyväiselle asiakkaalle yhdistyisi saumattomaksi ja älykkääksi kokonaisuudeksi. Se synnyttää tehokkuutta ja pohjaa kasvulle.

Lähes 30-vuotisen olemassaolomme aikana olemme ehtineet saavuttaa monien merkittävien ketjujen, kauppiaiden ja tavarantoimittajien luottamuksen.

Lue lisää Heraleksesta
  • "Herales-tiimistä voi aistia ammattitaidon, ammattiylpeyden sekä vahvan palveluasenteen"

Jarmo Lääkäri

• "ToimittajaHub -palvelua voi hyvällä omallatunnolla sanoa erittäin kustannustehokkaaksi!"

Jouni Olkkonen, Head Sommelier
    BW-Restaurants Oy