Palvele asiakkaitasi - älä järjestelmiä!

Rakenna ravintolasi liiketoiminta tehokkaaksi

Kiireistä kuormien purkua, illalla toimitusten syöttöä kassajärjestelmään? Ei enää. Herales ToimittajaHub -palvelu siirtää tavaroiden tuote- ja toimitustiedot tukkujen järjestelmistä ravintolasi kassajärjestelmään – automaattisesti. Sinun tehtäväksesi jää kuitata ruudulta toimitukset hyväksytyiksi. Rakenna Ravintolasi ostotoiminnot automaattisiksi ToimittajaHub -palvelulla!

ToimittajaHub - vapauttaa aikaa ja tuo säästöjä

Kuormien kirjaustyön määrä vähenee 80 %. Varaston ja hävikin hallinta helpottuu. Inventaarioerojen määrä vähenee. Hinnanmuutosten seuranta selkeytyy. Uudet tuotteet perustuvat automaattisesti toimittajan lähettämistä tiedoista.

Helppo startti – aktivointia vaille valmis käyttöön

Valmiit liitännät useimpiin suomalaisiin kassajärjestelmiin sekä yleisimpiin ravintola-alan tavarantoimittajiin.

Sopivan edullinen – kaikenkokoisille ravintoloille

Maksat ToimittajaHubin aktivoinnista liittymismaksun ja sen jälkeen vain käyttöasteen mukaan. Palvelu maksaa itsensä takaisin 1-2 kuukaudessa pienemmässäkin ravintolassa!

Ota yhteyttä asiantuntijaamme niin mietitään yhdessä sinulle sopivin palvelukokonaisuus

Kytkemme haluamasi toimittajat ToimittajaHubin välityksellä kassajärjestelmääsi

ToimittajaHub on käytössäsi!

Petra Granqvist

Pet Ravintola Oy

Herales tietää mitä on asiakaslähtöisyys!

Heraleksen kanssa yhteistyö on ollut helppoa. Uuteen järjestelmään siirryttäessä saimme hyvän perehdytyksen käyttöominaisuuksista. Heralekselta on nopeasti reagoitu, mikäli ongelmia on ilmennyt. Yrityksessämme on vahva tunne siitä, että Herales aidosti ymmärtää ja haluaa kehittää järjestelmää asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Tavarantoimitukset on saatu joustavasti tuloutettua ToimittajaHubista - kassajärjestelmäämme. Yrityksemme kannalta eri tavarantoimittajat on saatu helposti ja kattavasti ToimittajaHubin piiriin. ToimittajaHub säästää huomattavasti työaikaa, kun päivittäinen ja kuukausittainen käsinkirjaaminen on jäänyt pois toimivan järjestelmän myötä. Pienyritykselle tämä on erittäin kustannustehokas ratkaisu.

Olemme Wihuri Aarnion Rakenna ravintolasi -konseptin virallinen yhteistyökumppani toimittajien tilaus- ja toimitusliikenteen automatisoinnin osalta.

• "Herales-tiimistä voi aistia ammattitaidon, ammattiylpeyden sekä vahvan palveluasenteen"

Jarmo Lääkäri

• "Vain hyvää sanottavaa yhteistyöstä Heraleksen kanssa"

Aarno Hartikainen, toimitusjohtaja