Herales mukana Wihuri Aarnion Rakenna Ravintolasi -verkkopalvelussa

Herales Oy on Wihuri Aarnion Rakenna Ravintolasi -verkkopalvelun virallinen yhteistyökumppani. ToimittajaHubin avulla Rakenna Ravintolasi -verkkopalvelussa mukana oleva ravintoloitsija voi sähköistää tilaus- toimitusputken ja automatisoida ravintolan kassajärjestelmän ostotoiminnot.

Rakenna Ravintolasi

Rakenna Ravintolasi -verkkopalvelu on kaikille avoin ja etenkin uusille yrittäjille suunnattu sivusto, joka neuvoo yrittäjää alkutaipaleen käytännöissä lupaviidakosta markkinointiin. Rakenna Ravintolasi -palvelun tavoitteena on kulkea aloittavan ravintoloitsijan rinnalla alusta alkaen. Palvelupolun voi kulkea läpi kokonaan tai valita itselle kiinnostavimmat aihe-alueet.

Palvelu jakautuu neljään palvelupakettiin: miten aloitan, miten johdan ja kehitän, miten markkinoin ja miten ostan. Sivusto johdattaa käyttäjää palvelupolulla tarjoten samalla ripauksen kepeyttä ja pelillisyyttä raskaan faktan vastapainoksi.

Wihurin Metro-tukku tarjoaa palvelun, jonka avulla yrittäjä saa vinkkejä ja avaimia liiketoiminnan kehittämiseen sekä johtamiseen.

Palvelu on syntynyt halusta palvella uusia ja nykyisiä yrittäjiä entistä paremmin ja joustavammin. Wihurin Metro-tukun myyntikenttä työskentelee erilaisten yrittäjien kanssa ympäri Suomen, tästä kertyy valtavasti tieto-taitoa, jonka jakamisen uskomme hyödyttävän molempia osapuolia, kertoo palvelun kehittämisestä vastaava digitaalisten palveluiden kehityspäällikkö Minna Viljakka-Lehtinen Wihurin Metro-tukusta. Lue koko juttu uusimmasta Gastronomie -lehdestämme.

Seuraa Rakenna Ravintolasi -palvelua somessa: Instagramissa, LinkedInistä ja Facebookista sekä palvelukanavastamme eMetrosta.

Näytä kaikki tiedotteet
  • "Erityistä kiitosta saa palvelun helppokäyttöisyys sekä Heraleksen väen palvelualttius"

Mika Aro, toimitusjohtaja
    Expert ASA Oy