Herales Ketjunohjausratkaisut

Liiketoiminnassa tuotteiden ja tilausten hallinnan työkalut ovat avain tehokkuuteen ja säästöihin. Herales Ketjunohjaus tarjoaa ratkaisun tiedonkulun luotettavaan automatisointiin sekä työkalut niin tilaamiseen ja tuotteiden hallintaan, kuin johdon raportointiin.

Herales Tilaushalinta

Herales Tilaushallinta koostuu Keskitetyn Tilaamisen työkalusta sekä Automaattitilauksesta. Tilaushallinta yhdessä sähköisen sanomanvälityksen kanssa parantaa tiedon luotettavuutta ja vähentäa työtä sekä ketjun, myymälän että toimittajan päässä.

Keskitetty Tilaaminen

Keskitetty Tilaaminen kokoaa myymälöiden tilaukset helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Tilausmäärät hienosäädetään ennakkoon alustettuun tilauspohjaan ja tilaus lähtee toimittajalle yhteistilauksena. Suuremmat kertatilaukset vähentävät toimituskustannuksia ja pitkälle aikavälille sovitut tilaukset ovat avain edullisempiin hintoihin.

Automaattitilaus

Automaattitilaus ehdottaa oikeaa tilausmäärää seuraavalle tilauskaudelle joustavasti määritettävien myynti-, saldo- ja tilauseräparametrien pohjalta. Tilaamisen parametrit ovat järjestelmässä valmiina ja sääntöjä voidaan hienosäätää ja lisätä yksilöllisten toiveittesi mukaan. Järjestelmä osaa ennustaa kysynnän muutoksia myynnin, tuotteiden elinkaaren, sesongin vaiheen ja hyllytilanteen perusteella.

Tankkaus toimittajan palveluna

Herales Tilaushallinta voidaan avata myös tavarantoimittajan käyttöön. Toimittajalle annetaan näkyvyys omien tuotteiden saldo- ja myyntitietoihin myymälöissä. Tämä mahdollistaa valikoimien ja tuotteiden hyllymäärien täydennyksen kauppiaan puolesta käymättä fyysisesti myymälässä.

Tilaushallinta optimoi varaston

Herales Tilaushallinta luokittelee automaattisesti tuotteiden menekin perusteella, näin voidaan helposti seurata tuotteitteiden myynnin tehokkuutta ja kiertonopeutta. Herales Tuotehallinnan avulla voit helposti optimoida valikoimaa ja poistaa huonosti myyvät tuotteet valikoimista Tilaushallinnasta saadun tiedon pohjalta.

Tutustu Tilaushallintaan

Herales Tuotehallinta

Herales Tuotehallinta minimoi tuotetietojen ylläpitoon liittyvän työn. Se mahdollistaa yhtenäisen ja yksiselitteisen tuotetietokannan sekä tuotetietojen optimoinnin eri tarkoituksiin.

Tuotetiedot kerätään Herales Tuotehallintaan liittymien välityksellä toimittajajärjestelmistä, tuotetietokannoista tai toiminnanohjausjärjestelmistä. Tuotetiedolta vaadittava taso ja sisältö vaihtelevat aineiston saatavuuden ja käyttötarpeiden mukaan.

Herales Tuotehallinnasta lähetettävä tuotetieto voidaan määritellä erilaiseksi eri kohdejärjestelmiin, kuten myymäläjärjestelmään tai verkkokauppaan. Nykyaikaisen tietorakenteen ansiosta järjestelmä sisältää kaikki tuotteeseen liittyvät tiedot, dynaamiset luokittelut ja tarkat tietojen ylikirjoittumissuojat.

Valikoiman hallinta

Tuotehallinta sisältää kattavat valikoiman hallinnan työkalut. Valikoiman keskitetty hallinta vähentää työmäärää. Varastonkiertoon ja myynnin toteumatietoihin perustuvat apuvälineet auttavat optimoimaan valikoimaa.

Tutustu Tuotehallintaan

Herales Raportointi

Herales Raportointi on suunniteltu erityisesti johdon operatiivista liiketoimintaa tukevaksi työkaluksi. Raportoinnista voi nopealla silmäyksellä tarkistaa päivittäisen yleistilanteen tai sitten porautua tuotetasolle asti tutkimaan lukuja tarkemmin. Raportointi yksilöidään laajasta valikoimasta raporttinäkymiä vastaamaan liiketoiminnan tarpeita.

Tutustu Raportointiin

Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä, miten Herales Ketjunohjausratkaisut tehostaisi liiketoimintaasi.

Veli-Matti Sirkiä

M Itsenäiset Kauppiaat Oy

Herales Ketjunohjauksen työkalut ovat tärkeä tekijä M-Ketjun menestykseen

M Itsenäiset Kauppiaat päivittäistavaraketju on kasvanut kymmenessä vuodessa jo yli 70 kauppiaan kokoluokkaan. Nopeasta kasvusta huolimatta on ketjun organisaatio voitu pitää ennätyksellisen kapeana. Herales Ketjunohjauksen työkalut, eli keskitetty valikoimien ja kampanjoiden hallinta, sähköiset tilaukset ja tuotetiedot sekä luotettava faktatieto toimittajaneuvotteluihin ovat tärkeä tekijä M-Ketjun tehokkuuteen.

• "Verkkokaupan tuoteylläpidon säästöt ovat kymmeniä tuhansia vuodessa"

Kimmo Kuikka, verkkokauppapäällikkö
    Veikon Kone Oy

• "Herales tietää mitä on asiakaslähtöisyys"