Tuki, asennus- ja koulutuspalvelut
Ratkomme myymäläjärjestelmän ympärillä syntyviä kysymyksiä myymälöiden kumppanina. Asiantuntemus, nopeat vastaukset ja järjestelmän käyttöön kokonaisuudessaan kohdistuva käyttötuki ovat keskeisiä asioita tukipalveluille. Herales Tukipalvelu perustuu vapaaseen puhelintukeen toimistoaikana kiinteällä kuukausihinnalla.
Herales Tukipalvelu myymäläjärjestelmätoimittajan kanssa voi syvimmillään tarkoittaa yhteistyötä ketjutason tuki- ja asennus-/koulutuspalveluissa. Myymäläjärjestelmistä tällä syvimmän yhteistyön tasolla ovat SKJ Systems Ltd Oy:n Jeemly ja Flowvy ja Solteq Oyj:n Profix.
Pääkäyttäjätehtävät
Herales Tukipalvelu huolehtii järjestelmien toiminnasta. Pääkäyttäjätehtäviin kuuluu myös sovellusten ja aineistopoikkeamien valvonta. Näin varmistetaan esimerkiksi Herales Raportoinnin tietojen luotettavuus ja vertailukelpoisuus.
Tuoterekisterin ylläpito
Ylläpidämme kodinkonealan valtakunnallista tuoterekisteriä. Tuoteylläpito perustuu liittymä- ja ohjelmistoratkaisuihin, jotka karsivat ja esikäsittelevät tuoteaineiston. Tuotteet viimeistellään käsityönä. Valmis aineisto sisältää standardin mukaiset nimitiedot, ryhmittelyt, ym. yleiskäyttöiset tuotteen tiedot. Uudet ja muuttuneet tuotetiedot siirtyvät liittymien kautta eri ketjujen raportointiin, myymälä-, tuotehallinta- ym. järjestelmiin.
Standardointipalvelut
Olemme mukana kodinkonealan ryhmittely- ja numerointityössä ja ylläpidämme yhtenäisiä standardeja. Numerointien ja ryhmittelyjen yhteismitallisuus on tärkeä edellytys luotettavalle ketjunohjaukselle.